29/12/08

Εγώ πήρα μετοχές! Εσείς;



Στις 22 Δεκεμβρίου πήγα στο υποκατάστημα της Marfin Bank που βρίσκεται στην Πλατεία Ελευθερίας επί της οδού Ίωνος Δραγούμη και αγόρασα μετοχές του ΠΑΟΚ. Ήταν πολύ εύκολο. Χρειάζεται να έχει κανείς μαζί του μόνο μια ταυτότητα και ένα πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει το ΑΦΜ του. Π.χ. λογαριασμό ΔΕΗ (που να βγαίνει όμως στο όνομά του) ή εκκαθαριστικό εφορίας (κατά προτίμηση φετινό). Και βέβαια, τα χρήματα! Εγώ έβαλα 400 ευρώ. Αγόρασα επομένως 1200 μετοχές. (Οι τρεις μετοχές κοστίζουν ένα ευρώ). Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ο υπάλληλος συμπληρώνει μια αίτηση/εξουσιοδότηση προς την Τράπεζα την οποία υπογράφεις ότι την εξουσιοδοτείς να αγοράσει τις μετοχές για λογαριασμό σου και στη συνέχεια πηγαίνεις στο ταμείο και πληρώνεις. Τονίζω ότι βρισκόμαστε στη φάση των προεγγραφών, κάτι που σημαίνει ότι οι μετοχές δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα. Θα εκδοθούν μετά τη λήξη της ΑΜΚ στις 26 Ιανουαρίου. Αυτό που γίνεται τώρα είναι προεγγραφή. Καθένας όμως μπορεί να το κάνει μία μόνο φορά. Αν κάποιοι από σας θέλουν κάθε δεκαπέντε μέρες να βάζουν όσα χρήματα μαζεύουν, να ξέρουν ότι αυτό ΔΕΝ γίνεται. Μια φορά και καλή συμμετέχουμε, με όσα χρήματα μπορούμε.

Λοιπόν, εγώ έβαλα 400 ευρώ, και για του λόγου το αληθές σας έχω από πάνω και τα έγγραφα (αν κάνετε κλικ επάνω θα φανούν καλύτερα τα γράμματα). Ας αρχίσουμε όλοι μας μια ευγενική άμιλλα. Να δούμε ποιος θα βάλει τα περισσότερα. Περιμένω νέα σας με ακριβή ποσά συμμετοχής. Εμπρός! Ντου στη Μαρφίν!

7 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

πήρα και εγώ 1500 μετοχές!
Αντε να δούμε

takola είπε...

1500 μετοχές θα πει ότι έδωσες 500 ευρώ. Συγχαρητήρια! Με τέτοιους οπαδούς ο ΠΑΟΚ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

DonMits είπε...

Εγώ πήρα 750 μετοχές (250 €)

takola είπε...

Ωραία. Απ' ό,τι φαίνεται θα μαζευτούν τουλάχιστον 3 εκατομμύρια ευρώ από τον κόσμο και μόνο. Καθόλου άσχημα!

+poulia είπε...

takola, από σήμερα θα σε προσφωνώ "κύριε μεγαλομέτοχε".
Εντός των ημερών θα σμπρώξω κι εγώ ένα σεβαστό ποσό για τα δικά μου κυβικά...

takola είπε...

Χε,χε, +poulia με αρέσεις...
Κι όπως λες, σημασία έχουν και τα κυβικά. Για τα κυβικά μας, ΟΛΟΙ πρέπει να είμαστε μεγαλομέτοχοι...

NOVITO είπε...

γεια σας συν-μέτοχοι.... α ρε ΠΑΟΚ μας τρέλανες...