30/9/08

Άρσεναλ-ΠΑΟΚ: 11 χρόνια πέρασαν


Ομολογώ πως δεν είχα συγκρατήσει την ημερομηνία...
Μου το θύμησε όμως ο αδελφός Lykos_4 (κατά κόσμον Λυκούργος, από την Πάτρα).
Ήταν 30-9-1997... όταν πήραμε εκείνη την απίστευτη πρόκριση στο Χάιμπουρι. Ποιός αλήθεια μπορεί ποτέ να ξεχάσει εκείνο το γκολ του Ζήση;
Όποιος όμως θέλει να το απολαύσει γι' ακόμη μία φορά, μπορεί να το κάνει στο youtube

Εγώ, για τον εορτασμό της επετείου, σας έχω απόψε το καταπληκτικό ντοκουμέντο-κατάθεση καρδιάς που μου έστειλε ο Lykos_4, ο οποίος ήταν εκεί, μέσα στο Χάιμπουρι, και έζησε τη μεγάλη αυτή στιγμή της Ιστορίας μας από κοντά.

1 σχόλιο:

+poulia είπε...

Χρόνια μας πολλά αδέρφια.
Εμπρός για "νέα Χάιμπουρι" και νέες επιτυχίες.
Ο πρώτος αγώνας με την Άρσεναλ ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στην Τούμπα...
http://stavropst.blogspot.com/2008/04/blog-post.html