10/10/09

Ο ΖΗΣΗΣ ΒΡΥΖΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ

Μετά από πρόταση που του έγινε από το ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ο Ζήσης Βρύζας δέχτηκε να αναλάβει την Προεδρία της ΠΑΕ, μετά την αναπάντεχη παραίτηση του Θοδωρή Ζαγοράκη. Για την επισημοποίηση της αλλαγής αυτής θα πρέπει φυσικά να προταθεί νέα διοίκηση από τον Ερασιτέχνη και να επικυρωθεί από το Πρωτοδικείο. Οι πρώτες δηλώσεις του νέου Προέδρου είναι οι εξής:

"Αποδέχτηκα την πολύ τιμητική πρόταση του διοικητικού συμβουλίου. Αυτή ήταν και η θέληση του Θοδωρή Ζαγοράκη, που ήταν, είναι και θα είναι πάντα αδερφός. Εμείς προχωράμε ενωμένοι, με το σχέδιο που έχουμε, βάζοντας τον ΠΑΟΚ πάνω από όλα." Αναφερόμενος στην αποχώρηση του Θοδωρή Ζαγοράκη, αλλά και το βαρύ φορτίο που αναλαμβάνει, είπε: "Σίγουρα η απώλεια είναι πολύ μεγάλη. Πρέπει να σεβαστούμε την απόφασή του. Εχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, έχω τη δική μου προσωπικότητα και είμαι πλέον υπεύθυνος για να συνεχίσω το έργο μας πάνω στις ίδιες αξίες με τις οποίες όλο αυτό το διάστημα λειτουργούσαμε."

Για το κενό που αφήνει στη θέση του τεχνικού διευθυντή, σχολίασε: «Υπάρχει η σκέψη να αναλάβει κάποιος άλλος τη θέση του τεχνικού διευθυντή, απλά έγιναν πολύ γρήγορα και αυτό θα το εξετάσουμε τις επόμενες ημέρες». Όσον αφορά τον Φερνάντο Σάντος, ξεκαθάρισε: «Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Έχουμε μια συνάντηση το μεσημέρι».

Και για μένα είναι αυτονόητο ότι η νέα διοίκηση θα κινηθεί στις ίδιες γραμμές με την παλιά, πιθανόν μάλιστα να βελτιώσει και την επικοινωνιακή της πολιτική, ενώ βρίσκω ηλίθια οποιαδήποτε συζήτηση για αλλαγή προπονητή. Για τη θέση του τεχνικού διευθυντή ακούγεται το όνομα του Σέρζιο Κονσεϊσάο (από το καλοκαίρι, εννοείται).

Εξυπακούεται ότι η νέα διοίκηση έχει τη στήριξή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: