31/7/08

Τρεις μήνες εκτός ο Βαγγελής


Τρεις μήνες θα χρειαστεί η αποθεραπεία του γονάτου του Λάμπρου Βαγγελή, ο οποίος υποβλήθηκε σε αρθροσκόπηση. Περαστικά στο παληκάρι, μακάρι να επιστρέψει γρήγορα στους αγωνιστικούς χώρους, είναι κι ο παλιότερος παίκτης μας αυτή τη στιγμή, αλλά εγώ μπάλα στον ΠΑΟΚ δεν τον βλέπω να παίζει πλέον. Μακάρι να με διαψεύσει, αλλά για καμένο χαρτί μου φαίνεται. Σε σχέση μάλιστα με τις ευκαιρίες που του έχουν δοθεί στο παρελθόν, είναι απορίας άξιον πώς παρέμεινε στην ομάδα. Η ουσία όμως είναι ότι και το δικό του το συμβόλαιο λήγει το επόμενο καλοκαίρι, και δεν βλέπω κανέναν να ενδιαφέρεται να του το ανανεώσει...

4 σχόλια:

Panagiotis είπε...

Ναι. Και δεν το καταλαβαίνω. Πολύ καλός παίχτης, καλή τεχνική και καλή πάσα. Τι τρέχει με την πάρτη του?

takola είπε...

Το έχει κάψει το χαρτί του, ρε συ Παναγιώτη. Πήρε πέρσι αρκετές ευκαιρίες και δεν τις αξιοποίησε. Τώρα θα μου πεις, πέρσι ποιος έπαιξε καλά... Τέλος πάντων. Του λείπει πάντως το τρέξιμο, η ταχύτητα, στοιχεία βασικά τη σήμερον ημέρα...

Panagiotis είπε...

Την περσινή απόδοση δεν την καταλογίζω εναντίον τους. Καθόλου. Αυτό που θυμάμαι για τον Βαγγελή από την περσινή χρονιά είναι ότι του κάναν πολλά και σκληρά φάουλ. Πολλές φορές πόνεσα εγώ ο ίδιος από το μαρκάρισμα που το έκαναν. Τέλος πάντων. Έχω την εντύπωση ότι φέτος θα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Είμαι απόλυτα έτοιμος να εκπλαγώ.

takola είπε...

Ναι, όντως του κάναν μερικά πολύ σκληρά φάουλ. Να είναι σε καλή φόρμα Ο Βαγγελής ούτε γω το αποκλείω. Δε νομίζω όμως να του δώσει ευκαιρίες ο Σάντος φέτος. Εκτός κι αν αναγκαστεί.