6/7/08

Ο Αγγελάκης υπεύθυνος PR στην ΠΑΕ

Με προχθεσινή της γραπτή ανακοίνωση (βλ. εδώ), η ΠΑΕ ΠΑΟΚ μας πληροφορεί ότι ο Νίκος Αγγελάκης αναλαμβάνει υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της ΠΑΕ. Ο Νίκος Αγγελάκης διετέλεσε διαιτητής Α' Εθνικής και Πρόεδρος στο Σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Θεσσαλονίκης. Δεν έχει καμία σχέση με το συνονόματό του Γενικό Αρχηγό του Άρη. Με δηλώσεις του στην εφημερίδα Goal (βλ. εδώ) ο κ. Αγγελάκης δήλωσε:

«Δεν έχουν ακόμη καθοριστεί επακριβώς ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές μου. Οι συζητήσεις μου με τους ανθρώπους της ομάδας ήταν μάλλον σύντομες, αφού δεν θα μπορούσα να αρνηθώ την πρόταση από αυτούς τους ανθρώπους που βλέπουν το ποδόσφαιρο όπως και εγώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που αναλαμβάνω πόστο στον ΠΑΟΚ, αφού ποτέ δεν έκρυψα, ακόμη και όταν ήμουν ενεργός διαιτητής, τα συναισθήματά μου για την ομάδα».

Ομολογώ πως δεν το γνώριζα ότι ήταν Παοκτσής, αλλά αφού είναι έτσι τα πράγματα, και κρίθηκε από τη διοίκηση Ζαγοράκη ότι μπορεί να βοηθήσει, τότε καλώς να ορίσει. Πρόκειται για τη δεύτερη πρόσληψη μετά απ' αυτή του υιού Γκαγκάτση, κάτι που δείχνει ότι ο Θόδωρος είναι αποφασισμένος να θωρακίσει την ομάδα από χτυπήματα "κάτω απ' το τραπέζι". Και πολύ καλά κάνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: